Despre mine

Opiniile de pe acest blog sunt absolut personale si nu angajeaza in vreun fel imaginea Societatii Romane de Radiodifuziune, una dintre cele mai respectabile, din vremurile noastre. O institutie de care…m-am atasat, incepand din 1993, intr-o noapte, cand am pasit prima data in Camera Stirilor. Eram studenta in anul trei la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Atunci, m-am angajat la SRR. Si nu regret locul si onoarea pe care-am avut-o in acel moment, cand am intrat  sa lucrez in serviciul publicului!

Leave a Reply

