Lista

back-to-realitySe joacă murdar! Ticălos! Scandal, gălăgie, cacealma, atacuri iresponsabile. Câte vieţi cred că au unii aici, în trecere, să poată consuma cifrele din conturi? Una. Şi aia compromisă. De ce anume? De bani murdari. Nemeritaţi.

S-au facut jocuri murdare pe un şervetel într-o cârciumă sau într-un birou mobilat pe banii mei şi ai tăi…Ştiu cum procedează şacalii, parveniţii. Pe şerveţel au scris scris o listă cu nume, cu persoane pe care le doreau dispărute, terminate. Şi-au tot tăiat de vreo zece ani încoace…inclusiv numele meu. Bifat.

Totuşi, muncesc cu aceeaşi pasiune şi dedicare ca atunci când am devenit jurnalist la Radio România, în 1993. Nu m-am schimbat. Şi-am decis să merg până la capăt! Întotdeauna îmi ţin promisiunile.

Zilele trecute, un trust de presă (remarca tristă a unei colege “Digi conduce România”)  şi-a adus mercenarii, nişte puşti cu diplome luate pe repede înainte, dar care suportă fondul de ten pe faţă, deşi au coşuri de puberi, au transmis…(cum sună asta?!) din faţa radioului public. Pe piaţa media, radioul îi ameninţa. Patronii lor au cumpărat frecvenţe doar de-ar câştiga rolul de lider de piaţă. Nu ţine, fraierilor. Cu puberi şi mercenari, nu reuşiţi. Nici cu ajutorul unor îmbogăţiţi impostori din interiorul radioului public. (Şi ştiu că ei au adăugat nume pe listă). Şi tot ei sunt cei care acum distrug totul. După ei potopul! Zerourile din conturile lor sunt muuultee!!!! Le ajung pentru trei generaţii.

Nu veţi reuşi! De ce? Pentru că în radioul public încă mai există oameni care muncesc pentru 2000 de RON, iar calitatea muncii lor nu a scăzut. Din contră! Pun la fel de multă pasiune în ceea ce fac.

Deci, stimat trust Digi sau RDS RCS, din păcate va plătesc cablul pentru că pe o piaţa care nu e liberă în România tocmai voi încălcaţi regulile concurenţei, dorind să deţineţi monopolul. Deci, eu vă plătesc pe voi, nu invers! Şi, cândva. veţi fi sancţionaţi de Comisia Europeană.

Am stat la Bruxelles 7 ani. Am văzut presa acreditată acolo. Am relaţionat cu oameni. Oameni care apreciază profesionalismul şi onestitatea.

Nu mai suntem în 2009. Atunci când am plecat din ţară.

Un lucru e sigur. Cine se însoţeşte cu mafia de mâna mafiei va pieri. Sunteţi fraieri. V-am găsit şervetelul pe care-ati trasat lista cu nume…Între timp hârtia s-a îngălbenit, dar, încă se poate citi ce-ati scris pe ea.

 

 

 

 

Leave a Reply

